Tha an càr ùr

 Tha an càr ùr den bhrand Iapanach INFINITI Q50 air a uidheamachadh le tar-chuir fèin-ghluasadach seachd-astar, einnsean gasoline dà-no trì-liotair le comas suas ri 405 each-chumhachd, a tha gu math loidsigeach airson sedan spòrs. Tha na sònrachaidhean sin a ’toirt seachad deagh làimhseachadh agus coileanadh dràibhidh nuair a tha thu a’ dràibheadh. Tha an siostam ùr-ghnàthach All-Wheel Drive (AWD) a ’toirt cothrom dhut a bhith a’ faireachdainn a h-uile seun de dhraibheadh ​​cuibhle gu lèir, a bhios gu h-èifeachdach a ’cuairteachadh torque eadar na cuibhlichean dràibhidh. Is e an Infiniti Q50 ùr an càr air leth freagarrach dhaibhsan a tha a ’coimhead airson dràibheadh ​​iongantach agus astar.


https://www.schweighofer.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/prog_34.pdf
https://www.schweighofer.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/prog_9.pdf
https://www.schweighofer.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/prog_27.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/nn_2.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/1.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/2.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/3.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/4.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/6.pdf
https://epnew.ru/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/9.pdf
https://epnew.ru/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/12.pdf
https://epnew.ru/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/nn_4.pdf
https://epnew.ru/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/nn_5.pdf
RIAGHLADH SÒNRAICHTE AN INFINITI ÙR Q50
Is e feart sònraichte de bhith a ’stiùireadh sedan spòrs a’ ghinealaich ùr gu bheil na feachdan air an gluasad gu na cuibhlichean toisich gu neo-dhìreach, tro innealan dealanach sònraichte air bòrd. Tha seo air a thoirt seachad leis an t-siostam Stiùiridh Adaptive Direct (DAS). Mar sin, bidh an draibhear gu foirfe a ’faireachdainn a’ chuibhle stiùiridh, a recoil agus cha bhith e a ’dèanamh mòran oidhirp nuair a bhios e a’ coileanadh gluasadan. Do dhraibhearan as fheàrr leotha modh obrachaidh an ionad cumhachd, an stiùir, an siostam crochaidh atharrachadh, tha sia modhan fa leth air an toirt seachad dhaibh fhèin. Tha gach modh a ’toirt a-steach paramadairean sònraichte airson a bhith ag atharrachadh na h-oidhirpean a chuirear a-steach don chuibhle stiùiridh agus peadal gas, atharrachadh air na siostaman tar-chuir agus crochaidh.


CUMHACHD AGUS DYNAMICS ANN AN INFINITI ÙR Q50 SEDAN
Tha ruith rèidh a ’chàr spòrs air a dhèanamh cinnteach le crochadh didseatach ùr-ghnàthach a bhios a’ cumail sùil air staid gach eileamaid crochaidh agus ag atharrachadh am paramadairean a rèir suidheachadh uachdar an rathaid. Tha seo na chuideachadh mòr don draibhear. A bharrachd air an sin, tha einnseanan gasoline turbocharged air an comharrachadh chan ann a-mhàin le cumhachd àrd, ach cuideachd le èifeachdas, agus nas cudromaiche, càirdeas àrainneachd. Tha e comasach sedan spòrs ùr den Infiniti Q50 den chlas as àirde a cheannach ann am Moscow air teirmean fàbharach ann an seòmar taisbeanaidh neach-reic oifigeil INFINITI “U Service