Chaidh

 Chaidh càraichean INFINITI a thoirt a-mach ann an Iapan bho 1989 leis an riochdachadh as motha de dhragh Nissan. Tha meud 2 gu 5.6 liotair aig na h-einnseanan a chaidh a chuir a-steach air càraichean den bhrand seo, a rèir an atharrachaidh. Tha an cumhachd aca ag atharrachadh bho 140 gu 405 hp, agus bidh caitheamh ola a ’ruighinn 1000 gram gach 1000 cilemeatair. Tha dealbhadh turbo in-loidhne aig na powertrains as cumhachdaiche, agus mar as trice tha einnseanan V8 cumhachdach aig Infiniti SUVs agus crossovers.

Tha atharrachadh ola Infiniti na dhòigh-obrach a dh ’fheumar a dhèanamh gu cunbhalach a rèir riaghailtean teignigeach. Ma nì thu dearmad air, faodaidh tu a dhol an aghaidh àrdachadh ann an caitheamh connadh agus bealaidh, a bharrachd air lùghdachadh ann am beatha seirbheis an aonaid fhèin. Thathas a ’moladh an obair a thoirt do luchd-ciùird eòlach ann an seirbheisean càr a tha nan com-pàirtichean oifigeil den bhrand. Tha prìs na seirbheis ann am Moscow an urra ri modail a ’chàir.


https://www.technetics.com.au/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/14.pdf
https://www.technetics.com.au/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/nn_8.pdf
https://www.technetics.com.au/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/17.pdf
https://patioguys.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_3.pdf
https://patioguys.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_7.pdf
https://patioguys.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_8.pdf
https://patioguys.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_9.pdf
https://patioguys.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_12.pdf
https://aussiegroup.co.uk/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_10.pdf
https://aussiegroup.co.uk/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_16.pdf
https://aussiegroup.co.uk/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_24.pdf
https://aussiegroup.co.uk/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_26.pdf
https://aussiegroup.co.uk/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_29.pdf
https://reisegarantifondet.no/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_17.pdf
https://reisegarantifondet.no/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_27.pdf
https://reisegarantifondet.no/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/go_18.pdf

DÈ AN T-EILEAN A THA A 'PUMP A-STEACH GU INNLEACHD INFINITY?
Airson càraichean den bhrand seo, tha toraidhean stèidhichte air sintéise air an deagh shuidheachadh, a tha air an dèanamh le luchd-saothrachaidh a fhuair cead bhon automaker. A rèir feartan aonad sònraichte agus an ràith obrachaidh, faodar ola 5W-30, 5W-40, 10W-30 no 10W-40 a chleachdadh. Ann an càraichean Infiniti, thèid ola a dhòrtadh a-steach don einnsean ann an tomhas de 3.4 gu 6.5 liotair: tha an fhìor thomhas an urra ris an einnsean losgaidh a-staigh sònraichte.

A rèir molaidhean an neach-dèanamh, feumar an leann atharrachadh gach 10-15 mìle cilemeatair. Ach, bidh a ’mhòr-chuid de shealbhadairean ag atharrachadh na h-ola às deidh 7000-8000 km gus suidheachadh an aonaid a chumail suas gu dòigheil. Bidh feum air atharrachaidhean ola nas trice ann an einnsean Infiniti anns na cùisean a leanas:

A ’draibheadh ​​ro luath agus ro chruaidh.
Mìltean mòra air siubhal. Mar as sine an càr, mar as trice feumaidh e an ola atharrachadh.
Cleachd ann an àrainneachdan cruaidh. Mar eisimpleir, bu chòir an atharrachadh ola anns an Infiniti FX37, air obrachadh ann an roinn a tuath na dùthcha no, air an làimh eile, anns a ’bhaile a deas, a bhith air a dhèanamh nas trice. Tha an aon rud a ’tachairt airson carbadan far-rathaid.
Ma cho-dhùin an sealbhadair an leann atharrachadh gu fear nas tiugh no, air an làimh eile, leaghan.
COTHROM AGUS ATH-SGRÙDADH AIR AN RIAGHAILTEAN "AIG SEIRBHEIS +"
Tha na riaghailtean teignigeach a ’nochdadh gum bu chòir atharrachadh ola an Infiniti FX35, FX 37, QX70 agus aonadan cumhachd eile den bhrand a dhèanamh an dàrna cuid gach 10 mìle cilemeatair, no gach sia mìosan. Tha seo air sgàth gu bheil gach sealbhadair a ’cleachdadh a’ charbaid aca aig ìre eadar-dhealaichte. Fiù ma tha an càr idle anns a ’gharaids pàirt den ùine, tha e cudromach an leann atharrachadh ann an ùine, oir bidh e a’ tiormachadh thar ùine, bidh grùid a ’tighinn a-steach don t-soitheach, faodaidh salachar agus gràinean cèin faighinn a-steach. Feumar an criathrag a chuir na àite còmhla ris an leann, oir bidh e a ’gleusadh aig an aon tricead. A bharrachd air an sin, ma thèid an càr a chleachdadh, thathas a ’moladh sgrùdadh cunbhalach a dhèanamh air an ìre ola ann an einnsean Infiniti agus a chuir suas ma tha sin riatanach.