Ged a tha foghlam

Ged a tha foghlam ann an sgoiltean Ruiseanach air aithneachadh mar aon den fheadhainn as fheàrr air an t-saoghal, a dh ’aindeoin sin, tha a’ mhòr-chuid de chlann-sgoile den bheachd gu bheil e sgìth agus foirmeil. Mar sin, bidh oileanaich Ruiseanach a ’coimhead le farmad air sgoiltean cèin agus a’ feuchainn ri fiosrachadh nas inntinniche fhaighinn mu fhoghlam sgoile agus fìrinnean mu sgoiltean thall thairis san fharsaingeachd. San artaigil seo, tha sinn air fìrinnean a chruinneachadh a-mhàin mu fhoghlam inntinneach ann an diofar phàirtean den phlanaid againn.


Phumachangtang, Tibet

Smaoinich a ’coimhead a-mach air uinneag sgoile agus a’ faicinn sgòthan. Agus chan e, chan e bruadar a tha seo. Bidh oileanaich bunasach ann am Phumachangtang, Tibet, a ’faicinn dìreach na speuran agus binneanan beinne fad às bho uinneag seòmar-sgoile. Tha an sgoil suidhichte aig àirde 5373 meatairean os cionn ìre na mara, agus tha seo, co-dhiù, 200 meatair os cionn campa bun Everest. Chan eil neart gu leòr aig a h-uile sreapadair gus a ’phuing seo a ruighinn, agus bidh oileanaich a’ dol don sgoil a h-uile latha, agus mar sin nach urrainn eagal a bhith orra le teothachd ìosal agus droch shìde, a chuireas stad orra faighinn don sgoil.

https://keto-jolt-diet.mystrikingly.com/
https://uploads.strikinglycdn.com/files/2d4bacaa-f40d-4cae-b689-760a192c9b82/ews.pdf
https://uploads.strikinglycdn.com/files/2d4bacaa-f40d-4cae-b689-760a192c9b82/pws.pdf
https://uploads.strikinglycdn.com/files/73d35d80-54f5-4217-abf7-72564b0f3cbf/ew.pdf



Canterbury, Sasainn

Tha a ’mhòr-chuid de sgoiltean an t-saoghail air an togail a rèir inbhean sònraichte agus tha iad ann an aon dòigh no ann an dòigh eile coltach ri chèile. Ach chan e an Sgoil Rìoghail ann an Canterbury, Sasainn. Tha an sgoil seo air a mheas mar an stèidheachd foghlaim as sine san t-saoghal. A dh ’aindeoin gu bheil an sgoil a-nis air ùrachadh agus uidheamaichte leis an teicneòlas as ùire, tha na traidiseanan a chaidh a stèidheachadh o chionn mòran bhliadhnaichean air an urramachadh agus air an cumail an seo. Agus tha foghlam na sgoile an seo mar aon den fheadhainn as fheàrr air an t-saoghal.

An Òlaind

Tha sinn cleachdte ris gu bheil clann a ’tòiseachadh a’ faighinn foghlam ann an sgoiltean Ruiseanach bho aois 7. Ach ann am mòran dhùthchannan den t-saoghal, tha aois a ’chiad luchd-ciùird gu math eadar-dhealaichte bhon dùthaich againn. Tha seo mar thoradh air eadar-dhealachaidhean ann an structar siostaman foghlaim san fharsaingeachd. Mar eisimpleir, bidh sgoiltean san Òlaind a ’gabhail ri oileanaich anns a’ chiad ìre den sgoil bho aois 4. A bharrachd air an sin, bidh clann a ’tòiseachadh ag ionnsachadh ceart air an co-là-breith aca. Air sgàth seo, bidh oileanaich ùra gu tric a ’nochdadh sa chlas tron ​​bhliadhna.

An Fhraing

Is e fois lòn no briseadh mòr am pàirt as fheàrr den latha airson mòran oileanach. Ach ann an sgoiltean san Fhraing, tha lòn na phàirt èigneachail de fhoghlam ann an sgoiltean. Thathas a ’creidsinn, leis an dòigh-obrach seo, gu bheil fiosrachadh air a ghabhail a-steach nas fheàrr. Tro na leasanan sin anns a ’chafaidh, bidh oileanaich a’ faighinn eòlas mu thùs grunn bhiadhan agus mu mhodhan aig àm bìdh.

Coirèa a Deas

Tha cuimhneachain air na gluasadan sgoile fuath, glanadh coitcheann agus subbotniks air an cumail ann an inntinnean clann-sgoile Ruiseanach. Ach, tha riaghailtean leithid seo dligheach chan ann a-mhàin san dùthaich againn. Mar eisimpleir, ann an Korea a Deas, thathas a ’creidsinn gu bheil siostam dleastanais na sgoile a’ teagasg clann-sgoile a bhith ag obair agus ag òrdachadh, oir feumaidh neach ionnsachadh glanadh suas às deidh fhèin bho leanabas.
 
Bangladesh

Mar thoradh air cho sònraichte sa tha an raon gnàth-shìde anns a bheil Bangladesh, chuir an riaghaltas ionadail na sgoiltean air bhog. Air sgàth ‘s gu bheil uisgeachan seasmhach san dùthaich bhon Iuchar chun Dàmhair, tha na rathaidean air an nighe air falbh, agus na h-aibhnichean ag èirigh, cha b’ urrainn dha na h-oileanaich faighinn chun àite ionnsachaidh aca. Mar sin, a-nis tha còrr air 100 sgoil ann am Bangladesh air na bàtaichean as fìor. Ach chan eil seo ann an dòigh sam bith a ’toirt buaidh air càileachd foghlaim. Tha sgoiltean air an uidheamachadh le pannalan grèine, ceangal eadar-lìn agus eadhon an leabharlann aca fhèin.
More about this source textSource text required for additional translation information